петък, 25 януари 2013 г.

Кутийка за Некезова и още нещо :)

От заглавието се вижда кой ще получи тези мои творения :) Ани, честита блого-годинка. Продължавай да твориш, не спирай да мечтаеш, бъди здрава и все така позитивна...  Много мислих какво точно да направя за теб... Но каквото и да направя ще е малко, защото ти ми помагаш много и със съвети и ме учиш.... Голям късмет е да попаднеш на добър човек и аз се радвам, че освен теб, срещнах много добри и позитивни хора в света на картичкоправенето.... Благодаря от сърце, момичета. Прекланям се пред таланта ви... Много ми е приятно да съм сред вас....
 Така да преминем към съществената част. Анелия Некезова празнува този месец своята блого-годинка. По случай тази 1 година, тя реши да направи игра . Ще има и наградки, така че все още имате време да се включите :).
  Ани, освен кутийката, която вече знаеш, реших, че не може празник без картичка :) Освен това рожден ден без свещичка, не е рожден ден :) Надявам се да ти харесат нещата... Направени са с много любов :) Ето и снимки ....
Много ми харесват изкачащи тагчета :)
Ето го и изцяло извадено...
Изглед от едната страна...
И сега от другата страна...
Дано картичката да ти е харесала, защото кутийкат си я знаеш :) Ето малко снимки и на нея. Тази кутийка бях включила при Вили и нейната игра: "Любим хартиен проект" :)
   Ето я и самата кутийка, която не е моя идея. Уроче има ето тук :)




С отворено капаче...


 
 
 
И изглед отгоре...
 
 
Ами това е от мен.... Хубав и усмихнат ден...Гуш :)
 
 
 
P.S. Използвани материали:
Няма да качвам другите снимки на използваните от мен неща, но все пак да спомена: Перлички, дантелена хартиена салфетка, няколко пънча, дистрес мастило, календарче... Това е :)

8 коментара:

  1. Роси, благодаря ти за хубавите думи за това, че си отделила време и емоция да направиш нещо специално за мен и то не едно,а цели две неща :-). Благодаря от сърце :-)Изненада ме страшно с тази картичка(защото кутийката я бях виждала).Всичко е прекрасно! Мисля, че таговете могата да станат твоя запазена марка.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Хахаха.... Радвам се, че ти харесват нещата... Нямам представа от къде е тази любов към таговете... Сигурно, защото съм страшен шут в живота и обичам да се появявам оттук- оттам :)

      Изтриване
  2. Роси, мнооого ми харесва картичката на Ани! Цветовете са уникално подпрани! А тагчето е прекрасна идея! :*

    ОтговорИзтриване
  3. Браво Роси! Не бях виждала такава кутийка, но много ми хареса, и мисля да се възползвам от урочето -за което ти благодаря.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. И на мен ми хареса кутийката :) Аз също съм на принципа, че трябва да се споделят урочетата, които са ни вдъхновили... Все пак идеята е на някой друг и така е редно ;) Чакам да видя твоята кутийка, Диди :)

      Изтриване
  4. Прекрасна картичка! Много ми хареса идеята с тагчето, седи много елегантно :)
    Кутийката е разкошна! Прекрасни цветове и прекрасна изработка!

    Гуш
    Ем

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Много благодаря, Ем. Тези думи значат много за мен... Гуш :)

      Изтриване